نقش پاها در ارگاسم زنان
نقش پاها در ارگاسم زنان ،یکی ازا عضای مهم بدن که نقش بسزایی در سلامتی و
شادابی انسان دارد پاها میباشد ، این عضو تاثیر بسیار مهمی در خنک شدن و
گرم شدن بدن بهمراه دارد ، به نحوی که در گرمای تابستان قرار دادن پاها در
یک تشت آب سرد یا در چشمه ی آب یا حتی حوض وسط میدان خیابان باعث کاسته دشن
ازد مای بدن میشود یا بر عکس آن اگر در سرمای زمان  شلوار و گرم کن و
لباسهای گرم بر تن کنید اما با پاهای دبون جوراب و کفش لحاظتی بر روی زمین
سررد راه روید  احساس سرما خواهید کرد

نقش پاها در ارگاسم زنان

    نقش پاها در ارگاسم

طبق پژوهشهای صورت گرفته دانشمنداندانشگاه جان هاپکینز در سال 2011به این
نتیجه رسیده اند ، که زنانی که حین رابطه جنسی جوراب پوشیده بودند ضمن
تسریع در فرایند تحریک جنسی از نظر مدت زمان ارگاسم نیز زودتر و بهتر به
ارگاسم دست یافته اند ، در مقابل زنانی که در قسمت پاها احساس سرما داشتند
ضمن کاهش تحریک پذیری قادر نبودند به طور کامل به ارگاسم برسند

این بدان معنا نیست که خانمها حین رابطه جنسی جوراب بر پا داشته باشند، این
آزمایش صرفا جهت بررسی نقش گرم بودن پاها در تحریک جنسی و ارگاسم دارد،
بدین ترتیب به خانم ها توصیه میشود پاهای خود را گرم نگه دارند ، بطور کلی
گرم بودن محیط رابطه جنسی در کیفیت و مدت زمان رابطه جنسی اهمیت زیادی دارد


    نقش پاها در لذت جنسی

اما ماساژ دادن پاهای زنان قبل از رابطه جنسی ضمن آنکه باعث افزایش دما در
این عضو شده حس خوشایند و به موجب آن تحریک بهتری را در زنان سبب میشود ،
این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد، با جستجوی عبارت سایت تنظیم
خانواده در موتورهای جستجوو ورود به سایت تنظیم خانواده  با مطالب آموزشی
دیگری آشنا بشید، حساسیت این عضو را از نظر تحریک جنسی نباید فراموش کرد


      نحوه ماساژ پاها

-برای انجام ماساژ پاها، روی یک صندلی کوتاه بنشینید و تمام قسمت های کف
پا، رویه پا، پاشنه پا و انگشتان پا را به آرامی ماساژ دهید.

-برای ماساژ پا یك دست خود را روی پا و دیگری را زیر كف پا قرار دهید و به
آرامی‌ از انگشتان پا به سمت قوزك ماساژ دهید و این حركت را به سمت انگشتان
ادامه داده و تكرار كنید.

-پا را با یك دست نگه داشته و با دست دیگر انگشتان هر پا را محكم فشار داده
و به آرامی ‌بكشید.

-با انگشت شست از قسمت بالایی كف پا، به صورت خطی فشار محكم به مركز كف پا
وارد كنید و در قوس و برآمدگی پا، فشاری چرخشی اعمال كنید. این حركت را در
2 كف پا انجام دهید.

-یك پا را نگه داشته و به پای دیگر آرام مشت بزنید و با حركات انگشتان دست
در سراسر كف پا حركات چرخشی انجام دهید.

-از قوزك پا تا ناحیه ران را با دستان خود ماساژ داده و آن را 5 بار تكرار
كنید.

-زانو را با فشار چرخشی انگشتان در ناحیه كاسه زانو ماساژ دهید. ماساژ پا
پس از یك ایستادن طولانی می‌تواند عضلات پا را آرام كرده و به حالت اول
بازگرداند. ماساژ منظم ران، سیستم لنفاوی را تحریك كرده و ظاهر ران‌ها را
بهبود می‌بخشد.

علاوه بر ایجاد آرامش و رفع تنش، متخصصین رفلکش زون تراپی می توانند با
استفاده از تحریک نقاط خاصی در کف پا به درمان برخی از بیماری ها بپردازند

در مقالات بعدی نقش هر یک ازا عضای بدن زنان و مردان در تحریک و لذت جنسی
را مطرح خواهیم نمود